Reklamation
Vi garanterar kvaliteten på våra varor till 100 procent. Men om ett misstag skulle inträffa och något är fel med din leverans, garanterar vi en snabb lösning. Vi behöver dock ditt stöd för att säkerställa en smidig process.
Om din produkt uppvisar kvalitetsfel eller skador kan du använda formuläret nedan för att beskriva klagomålet i detalj och skicka oss respektive bevis. Detta måste inkludera bilder, helst med en övergripande bild av produkten samt detaljerade bilder av det eller de drabbade områdena från olika vinklar. Om mer än en produkt är föremål för ett klagomål, kräver vi motsvarande fotobevis för varje produkt. Vid större leveranskvantiteter eller oklara omständigheter kan vi även kräva retur av varan eller ett provexemplar.
När vi har mottagit din information kommer vi att undersöka klagomålet omedelbart. Om vi bedömer att klagomålet är befogat kommer vi att kontakta dig omgående med ett lämpligt förslag till lösning. Naturligtvis kommer du också att få ett snabbt svar med skäl i händelse av avslag.
Detaljerad information om den rättsliga grunden och dina anspråk hittar du under följande formulär.
Kontakta oss!
Måndag-fredag
09:00 – 12:00 | 13:00 – 16:00
+46 (0) 35 30 259
Beställ via e-post till kundtjanst@mybanner.se