Jobb hos oss

Spännande Karriärmöjlighet hos Mybanner Skandinavien:

Dansktalande Kundservicemedarbetare med Backend-kunskap av e-handel.

Om oss:

Mybanner Skandinavien befinner sig i en expansiv fas och utökar ständigt sitt huvudkontor i Halmstad med nya, fantastiska medarbetare. Vi är ett framstående e-handelsföretag med närvaro i Tyskland, Österrike och Schweiz som gjort succé. Mybanners fyra hörnstenar som vi aldrig kompromissar med är: Konkurrenskraftiga Priser, Bekräftad Kavlitet, Personlig Kundtjänst och Hållbarhet https://mybanner.se/om-oss

Hösten 2023 etablerade vi oss på den skandinaviska marknaden med fokus på produkter som flaggor, beachflaggor och eventprodukter vilket har blivit en succé.

Vi söker nu:

Vi söker nu en passionerad person med erfarenhet av kundservice inom e-handel och kompetens inom e-handelsplattformen Magento 2.

Arbetsuppgifter:

Fas 1:

  • Delta i uppbyggnaden av e-handeln mot den danska marknaden.
  • Administrativt ansvar för innehåll och översättningar till danska.
  • Samarbeta med vårt tekniska team som håller i projektledningen.

Fas 2:

  • Fokus på kundservice med professionell och effektiv kommunikation mot våra kunder.
  • Kontinuerlig förbättring av webbplatsens funktion, innehåll och utbud.
  • Aktivt bidra till utvecklingen av alla Mybanners webbshopar.

Kvalifikationer:

Meriterande:

  • Erfarenhet av digital och telefonbaserad kundservice.
  • Brinnande engagemang för kundservice och försäljning.
  • Utbildning är meriterande där du kan vara ny examinerad inom önskade områden.
  • Erfarenhet inom vårt produktsegment.
  • Du ha mycket goda kunskaper i Officepaketet

Mycket Meriterande:

  • Kunskap eller utbildning inom e-plattformen Magento 2 eller likvärdigt.

Krav:

Språk:

  • Flytande danska i tal och skrift (modersmål).
  • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Om Dig:

För att trivas i rollen ser vi att du har en stark passion och kunskap av försäljning och e-handel. Du är driven och engagerad precis som övriga teamet. Som en värdefull medarbetare av vårt team är det viktigt att du är en samarbetsvillig lagspelare och att du ser ”laget före jaget”. Viktigt i denna roll är att klar och vara delaktig i förändringar samt förbättringsarbete samt kunna kommunicera med olika människor på ett positivt sätt.

Låter det spännande?

Skicka in din ansökan idag och ta del av denna fantastiska möjlighet att forma framtidens e-handel på den skandinaviska marknaden. Ansök nu och bli en nyckelspelare i vårt framgångsrika team!
Varmt välkommen till vårt team!

Övrigt:

Tjänsten är på 100%
Lön: Månadslön

Vi inleder alltid med en 6 månaders provanställning.
Start 2024 feb - mars

Ansökan skickas till:

Linda Rosberg, Skandinavien Chef

linda.rosberg@mybanner.se

Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt.